Meniu Închide

PROIECT ERASMUS+, ACȚIUNEA CHEIE 2, PARTENERIAT STRATEGIC ÎN DOMENIUL EDUCAȚIEI ȘCOLARE, 2018-2020 „REFORM – Reinforcing Educator’s Competences for Councelling and Motivation”

 

Titlul proiectului: „REFORM – Reinforcing Educator’s Competences for Councelling and Motivation”

Beneficiarul proiectului: Inspectoratul Școlar Județean Argeș

Numărul proiectului: 2018-1-BG01-KA201-047903

Tipul proiectului: parteneriat strategic în domeniul educației școlare

Perioada de desfășurare: 1 septembrie 2018 – 31 august 2020

Ţări partenere: Grecia, Polonia, Trcia, Macedonia, Portugalia.

Inspectoratul Școlar Județean Argeș desfășoară, în perioada 1 septembrie 2018 – 31 august 2020, proiectul Erasmus +, „REFORM – Reinforcing Educator’s Competences for Councelling and Motivation”, în parteneriat cu instituții școlare din Bulgaria, Grecia, Italia, Portugalia, Polonia.

Proiectul își propune să ofere profesorilor noi abilități și cunoștințe profesionale, astfel încât să își dezvolte competențele pentru oferirea de consiliere în carieră. În loc să se bazeze pe metode și instrumente educaționale tradiționale și unificate, partenerii urmăresc să ofere o nouă metodologie de învățare integrată, cu instrumente și metode de consiliere în carieră. Profesorii vor fi stimulați în ceea ce privește dezvoltarea propriilor strategii de formare și idei de consiliere în carieră, concentrându-se mai degrabă pe nevoile concrete ale elevilor, decât pe utilizarea unor instrumente deja pregătite care sunt generale și nu sunt specifice.

 Parteneri:

  • 119 Secondary School „Academician Mihail Arnaudov”, Bulgaria
  • Danmar Computers sp z o.o., Polonia
  • Olympiaki epaideftiki kai symvouleftiki epe, Grecia
  • Znam i Moga LTD, Bulgaria
  • CESIE, Italia
  • Agrupamento de Escolas José Estevão, Portugalia
  • Inspectoratul Scolar Judetean Argeș, România

Acest proiect se va desfășura transnațional deoarece fenomenul elevilor care nu sunt conștienți de modul în care își pot continua educația sau cum să se poată plasa pe piața muncii este răspândit pe scară largă la nivelul Uniunii Europene, cu o mulțime de asemănări în ceea ce privește părăsirea timpurie a școlii și necesitatea unei educații adecvate și înscrierea profesională.

Partenerii se vor reuni pentru a stabili o abordare comună și pentru a face schimb de practici și expertiză, pentru a dezvolta o metodologie de învățare integrată, care ulterior să poată fi ușor transferată în alte țări ale UE.

Parteneriatul va contribui la dezvoltarea, satisfacerea și motivarea profesională a educatorilor în abordarea ESL și a elevilor cu medii defavorizate.

Acțiunile proiectului vor sprijini promovarea predării și formării de înaltă calitate.